Translate

poniedziałek, 14 września 2015

Staram się wierzyc w to, ze Ty zawsze lepiej wiesz.

Czasem mi to nie wychodzi, szczególnie, gdy inaczej myślisz niż ja. Tu pomagają mi słowa piosenki A. Wyszkoni:

Wiem, że jesteś tam 
Nie widuję Cię, lecz wiem, że jesteś tam 
Cały dzień i noc ktoś puka do Twych drzwi 
Każdy chciałby wiedzieć jak ma dalej żyć. 
Wiem, że jesteś tam 
Dla każdego zawsze musisz znaleźć czas 
I choć nigdy o nic nie prosiłam Cię 
Dzisiaj proszę bez kolejki przyjmij mnie 

Dzisiaj proszę Cię
Ten jeden raz zatrzymaj się 
Ten jeden raz stań tuż obok mnie 
Dziś czuję, że brak mi sił 
Ten jeden raz bądź blisko mnie 
Poczuć mi daj, że to wszystko ma sens 
Dziś wiem, że brak mi sił 


Dzisiaj dowiedziałam się o śmierci mojego wujka i jest mi smutno. Nie  myślałam, że właśnie teraz umrze i nie myślałam, że Ty go wołasz. myślałam, że da radę i jeszcze pożyje. Staram się wierzyć w to, że Ty zawsze lepiej wiesz. Nie zawsze mi to wychodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz